חפש

למה חשוב לקבל אחריות כאשר רוכשים דיו למדפסת?

אם אתם צריכים לרכוש מוצרי דיו חדשים למדפסת שלכם, בין אם מדובר ברכישת מחסנית דיו HP , ראש דיו BROTHER , ראש דיו CANON או כל סוג אחר של דיו וטונר, אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא נושא האחריות.

היום ישנם ספקים רבים בתחום הדיו והטונרים, ולצד אלו אשר מציעים את המוצרים המקוריים, המגיעים עם האחריות של היצרן, ישנם גם טונרים ודיו תואמים אשר לא תמיד מגיעים עם אחריות. באתר טונר סנטר אנו מעניקים לכם אחריות של שנה על כל הטונרים ומוצרי הדיו, כך שתוכלו להיות בטוחים כי במידה ותהיה לכם איזו שהיא בעיה עם המוצר, יהיה לכם אל מי לפנות ולקבל שירות או החלפה של הדיו או הטונר על פי הצורך.

 

שירות גם מספר חודשים לאחר הרכישה

פעמים רבות רוכשים דיו או טונרים, אך לא משתמשים בהם ממש באותו הרגע. רבים, במיוחד משרדים, מעדיפים לרכוש כמות של גופי דיו או טונרים, כך שתמיד תהיה האספקה הדרושה במשרד. כך, עם אחריות אתם יכולים להיות בטוחים כי גם אם תחליטו לפתוח את אריזת הדיו או הטונר חצי שנה לאחר הרכישה, או אפילו לאחר מכן, עדיין יהיה לכם אל מי לפנות בכדי לקבל שירות במידה והדיו או הטונר שקיבלתם תקולים או שיש לכם בעיה מכל סוג שהוא.

האחריות הינה חיונית וחשובה מאוד, ואל תוותרו עליה, גם אם מציעים לכם מוצר זול יותר, אך ללא אחריות, פעמים רבות תגלו כי זה פשוט לא משתלם, ותבינו שאם חברה לא מוכנה לתת לכם אחריות על המוצרים שלה, כנראה היא עצמה לא מאמינה באיכות שלהם.

רוצים הצעת מחיר או עזרה?

072-3300919
072-3300919