חפש

קבלת המשלוח בצד של הלקוח (שלך)

בעת ההמתנה למוצרי דיו או טונר למדפסת דימונה ממש חוגגת! אף אזרח פרטי ואף בעל עסק לא צריך לצאת ממקום העבודה שלו או מביתו: המשלוחים יתבצעו ממש עד פתח הבית! המסקנה היא, אפוא, שלא רק שחסכתם כאן עשרות אחוזים במחירי המוצרים, גם לא שחטטם את זמנכם לריק. לא צריך להגיע לנקודת איסוף ובוודאי שלא לצאת אל מחוץ לעיר לכיוון באר שבע. המשלוח פשוט יגיע אליכם לכתובת אשר צוינה בהזמנה.

השירות נגיש גם למי שאינו בקיא במדפסות

אם אתם צריכים להזמין דיו או טונרים עבור הבית, העסק או כל ישות אחרת, ואינכם מתעסקים בזה בדרך כלל, הרגישו חופשיים להתקשר. צוות המומחים יקבל את שיחתכם, יסייע לכם לאתר את דגם המדפסת ודגם מחסנית הדיו או הטונר המתאימים לה, ובכך אנו נימנע מעיכוב משלוחים.

טונר סנטר – ביצוע משלוחי דיו או טונר למדפסת דימונה והנגב התיכון

אנו בחברת "טונר סנטר" מבצעים משלוחים הנקלטים דרך האינטרנט או באמצעות קו הטלפון. אנו ממענים את המשלוח לכתובת שהשאיר הלקוח. במידה והלקוח אינו בטוח בדגם המדפסת שלו אנו נעשה מאמץ עליון לסייע לו באיתורה, ובעקבות כך נשלח מחסניות דיו או טונרים למדפסת רלוונטיים. אנו משרתים את כל סוגי הלקוחות, ומיטיבים בעיקר עם לקוחות עסקיים, אשר לא צריכים לנוע לשום מקום: המשלוח יגיע ישירות לפתחו של בית העסק, וימנע מבוכה המצריכה מישהו מטעמכם לנסוע לנקודת איסוף. אנו משרתים את כל סוגי העסקים הדימונאיים, החל מהקטן ועד לגדול ביותר, מזמינים גם אותך לקבל את המוצר האיכותי ביותר, במחיר המשתלם ביותר.

כי בביצוע הזמנות דיו או טונר למדפסת דימונה הבינה מזמן: רק "טונר סנטר"!

צרו קשר כעת: 072-3300919

רוצים הצעת מחיר או עזרה?

072-3300919
072-3300919